2008-12-17

hej dagboken (eller ska jag skriva blogg?)

.. som jag har förstått det så är det faktiskt folk som läser vad jag skriver.
och om ni nu läser så får ni gärna lämna ett fotspår :)

-

uh, det regnar på min lediga dag. trist. jag som ska ut på lite ärenden.

i helgen som var så åkte jag ner till helsingborg. på fredagen så luncha jag med andy i stan sen var jag och carro på marimbaavslutningskonsert. sen var det guitar hero kväll hos marcel ;)

lördag: mamma fyllde 50 och vi skulle ha en liten överraskning för henne. hon hade bestämt med kerstin (en barndomskompis) att dom skulle äta på pizza hut på hennes födelsedag. alltså inget speciellt.. men kerstin hade andra planer. så när mamma kom dit så satt inte bara hon där utan hela släkten :-) mamma blev rätt bra överraskad. hehe..

sen när jag kom in till helsingborg så träffa jag joel, tezz, alex och björn på helsing. ett nytt ställe som öppnat i hbg.
sen när det var dags att åka hem så träffa man carro och josefin :-) härlig avslutning på en härlig vistelse.

nu är det bara 5 dagar tills man åker ner igen. ska vara där tills den 27:e.
firar nyår i göteborg. ska bli intressant..

nej nu ska jag till konsum och sen till sherie. kanske innebandy ikväll, får se..
och imorgon är det julhandling med madde.

fest på lördag!

cheers :)


.S.e.e.