2009-08-21

Some might say - we will find a brighter day..

Usch.
Jag hoppas att jag bara har en liten svacka nu.
Att inte folket är såhär.
Sen jag kom tillbaka från semestern så har jag blivit mer eller mindre besviken på dom flesta runt om mig.

Jag är besviken på dig för det du sa.
Jag är besviken på dig för alla lögner.
Jag är besviken på dig för att du beter dig som du gör.
Jag är besviken på dig för att du bara drog.
Jag är besviken på er för att ni inte uppskattar.
Jag är besviken på dig för att du gör såhär.

Eller är det såhär folk är i Göteborg?
Jag har bara inte öppnat mina ögon och öron förrän nu?

Hmm.... :/


.S.e.e.

2 kommentarer:

Sebban sa...

Nej då... allt har bara en förmåga att komma på en gång... Fråga en som vet..

Sara sa...

aeh, jag blev rent ivrig..trodde det var jag & micke(en störd människa i oxie) som var de enda oasis-fantasterna på den här kanten av världen..

vart kom du ifrån?
(: