2009-09-11

Bleeding love!

Bra vecka?
Sliter av halva min nagel på stortån som har gjort ont i flera dagar.
Rev mig på fingret igårkväll på bussen som blödde sen hela kvällen.
Och när jag skulle borsta tänderna innan jobb idag så var jag lite stressad. Så jag körde på lite fort och slant och körde in skaftet hårt i en tand så det börja blöda. Vad händer härnäst?

Precis det ja.. Så nu blöder jag inombords med.

Kan någon skruva fram klockan ett par dagar?


-


One fine day, I'm gonna leave you all behind.
It wouldn't be so bad, If I had more time.
I've been sailing down this river alone, but I'm still try to find my way back home.
But I don't believe in magic, life is automatic.
But I don't mind being on my own. No, I don't mind being on my own.
I don't mind - being on my own!


.Eddie

Inga kommentarer: