2009-09-05

suck..

laila bagge var med i metro.
dom ställde henne en fråga som var typ:

- för något år sen visste ingen vem du var. hur känns det nu när folk känner igen dig på stan?

då svarar hon:

- jo, det är rätt stor skillnad. nu får man tänka på vad man tar på sig när man går och handlar på konsum. där kan ju vara folk som tar bilder på en och lägger upp på facebook så då får man se bra ut..


tillåt mig.. HAHAHA! så töntigt sagt. jag skulle aldrig bry mig vad jag tar på mig när jag går och handlar. man tar det första man hittar.

- oh nej, tänk om någon tar foto på mig i mjukiskläder när jag handlar mat! vilken
tragedi!


suck på denna värld och ytliga människor..

tack för mig, hej!

.S.e.e.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och du är inte ytlig eller? kom igen va...

David sa...

Ursäkta? Va gärna inte anonym när du kommer med sådana påhopp. Vad får mig att vara ytlig på laila bagge nivån?