2009-07-19

HBG

första helgen i helsingborg var en fin och lugn tillställning.
i fredags så träffa jag världens finaste tjej, caroline :-)
så härligt att få avsluta denna kväll med allsång till "don't look back in anger" med henne.
igår (lördag) så var jag hemma och softa med jonte och lill-see.
och idag var det kalas för jonte. grattis mate =)

HIF vann idag mot Gefle och söderling vann tennisen. alltså en fin söndag :)

nu är jag trött. ska upp tidigt imorgon. godnatt!


ps: glöm inte 16.00 på fredag i stadsparken ;)



.S.e.e.

2 kommentarer:

Melene sa...

var det inte någon som häromdagen sa: ååh, jag hatar verkligen bloggar som skriver "idag gjorde jag det.. å igår var det askul, för då gjorde jag det. bla bla bla ;P " hahaha ;)

David sa...

amen, inte samma sak ju! du kommer väl ihåg hur jag formulera det? ;) din dummer! smisk ska du ha!! :P