2009-07-21

HELP ME! (2)

HELP ME!

jag funderar och funderar. hur ska jag göra?
jag har ju sparat pengar varje månad för att köpa mig en MacBook.

vad händer nu?
ja, nu blir jag erbjuden en afrika resa!
hur ofta blir man det? och särskilt för den summan!

i sommar tänkte jag ta 2 veckors semester. åka till stockholm och kanske inom västerås en runda med, och sen köpa mig en macbook.
har också planer på att köpa mig ett digitalpiano.

ska jag istället åka till afrika en vecka på äventyr/musikresa?
och inte ha någon semester alls?
jobba på bygget hela sommaren?
ta ledigt och förlora en veckas lön?


jag är kluven....!


vad hade ni gjort?!


.S.e.e.

7 kommentarer:

Olsson sa...

Stockholm och Västerås finns alltid kvar ;)

Anonym sa...

1 vecka är ovärt !

Jenny kristina Persson sa...

du kommer aldrig få chansen igen att åka på samma resa. den där macbooken finns kvar till senare david :) afrika is awesome!!!!!!!!!

Anonym sa...

AFRIKA såklart! :)

Stefan "Sniper" Jacobs sa...

ät inte kyckling i afrika, du blir fet keff i magen, tror mig, jag vet!

Stefan "Sniper" Jacobs sa...

käka dock inte kyckling i afrika!
Tro mig, du vill inte må som jag gjorde där nere hehehe

David sa...

Det får väl bli Afrika då.. fast utan kyckling ;) hehe tack!